Асоціація перевізників Львівщини звинуватила ЛМР у лобіюванні інтересів комунального АТП-1. Йдеться про конфлікт через зміни до маршрутної мережі: зокрема автобуси №5а та №52 віднедавна курсують за іншими схемами, і, за словами перевізників, суттєво знижують ефективність роботи маршрутів 25, 39, 7, 53, 51 і 31.
«Чиновники Львівської міської ради вважають, що для них закони не писані і вони самовільно можуть робити все, що заманеться. Зокрема, не встигли впровадити новий тариф, як тут же взялися вносити зміни до маршрутної мережі, порушуючи чинні нормативи і вимоги законодавства в догоду одному підприємству. Не важко догадатися якому, звичайно ж, комунальному АТП 1. Підкилимно, у вузькому колі міські чиновники підготували рішення і заднім числом його провели. Те, що внесені зміни в схеми руху маршрутів 52 і 5а суттєво знижують ефективність роботи маршрутів 25, 39, 7, 53, 51 і 31, нікого не хвилює. Мовляв, це ж маршрути приватних фірм – тож нехай і дають собі раду. Але хочемо нагадати шановним чиновникам, що такі дії з лобіювання інтересів комунального підприємства «пахнуть» корупцією. Дивує також поведінка директора комунального підприємства, який, будучи членом сім’ї перевізників, не вважав за необхідне хоча би поставити до відома колег про підготовку змін маршрутної мережі. Приватні перевізники не залишать поза увагою такі «викрутаси» чиновників», – йдеться в повідомленні Асоціації.
Як пояснив керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олег Забарило, маршрут №52, який раніше сполучав Рудно на вул. Варшавську, змінили таким чином, що він курсує на Липинського до Галицького перехрестя. Однак, щоби сполучення з Варшавською не зникло, маршрут №5а з Винників продовжили до Варшавської.
Олег Забарило запевнив, що на маршрут №52 додали ще 7 транспортних засобів, покращили сполучення мікрорайону Городоцької і смт Рудного. У такий спосіб підсилили сполучення з Городоцькою, смт Рудно. Водночас на маршруті №5а курсує 6 одиниць транспорту і в такий спосіб підсилили сполучення з вул. Личаківською та Винниками.
«Маємо можливість на конкурентних засадах протидіяти приміським перевізникам, які не є в нашій транспортній мережі, протиправно курсують територією міста, не перевозять пільговиків. А ми маємо перевіряємо автобуси АТП-1 щодня, вони великогабаритні, перевозить пільговиків і дотримується графіку», – говорить він.
Окрім цього, він додає, що всі схеми руху у Львові в більшій чи меншій мірі дублюються як трамвайними, тролейбусними, так і автобусними маршрутами.
«Ми враховували, що кількість автобусів на напрямку Чорновола, Липинського, який тепер, як кажуть перевізники, дублюється, це 12-13% від загального обсягу тих автобусів, які дублюються у місті. Тобто, принципово ця ситуація не змінює картини. Натомість приватні перевізники заробляють кошти, тому будь-яку зміну, яку не узгоджують з ними, сприймають болісно», – зазначив він.
Нагадаємо, що у Львові змінили схеми руху автобусних маршрутів №5А і №52. За новими напрямками громадський транспорт почав курсувати з 2 червня.
Джерело: tvoemisto.tv