За інформацією департаменту міської агломерації ЛМР, цього року має стартувати будівництво Північної об‘їзної дороги. Дорогу найвищої категорії робитимуть у кілька етапів. Зокрема, цього місяця оголосять тендер на реконструкцію першої ділянки об’їзду від Рясної-Руської до Зимної Води. Дорога матиме чотири смуги руху, цементно-бетонне покриття, також вздовж планують встановити шумозахисні екрани.
Львівська міська рада: https://city-adm.lviv.ua/news/city/transport/290375-pivnichna-obizna-znakove-dlia-lvivskoi-ahlomeratsii-budivnytstvo-dorohy-maiut-rozpochaty-vzhe-tsoho-roku
Нині тривають додаткові екологічні та соціально-економічні дослідження, оскільки йдеться про дорогу з найвищою інтенсивністю руху. Також уже затверджено містобудівні умови та обмеження для проектування реконструкції дороги.
«Поява Північної об‘їзної утворить повноцінне кільце із вже існуючою Південною. Вона поєднає міжнародну трасу М-06/Е40 Київ – Львів – Чоп та міжнародні дороги, що прямують від Львова до кордону з Польщею. Це суттєво розвантажить Південну об‘їзну, якою, за різними даними, щодня курсує понад 20 тисяч автівок. Очевидно, що з роками така кількість лише зростатиме. Паралельно нова об‘їзна розвантажить вулиці міста, оскільки основні транспортні потоки в напрямку Польщі та Закарпаття будуть скеровані цією дорогою. Виїхати зі Львова або ж навпаки потрапити у місто буде зручно з будь-якої точки. Якісна та швидкісна дорога – це показник успішності та інвестиційної привабливості», – зазначив директор департаменту міської агломерації ЛМР Юрій Лукашевський.
Так, Північна об‘їзна дорога матиме стійкіше за асфальт цементно-бетонне покриття завтовшки 26 сантиметрів у верхньому шарі. Довжина нової ділянки дороги – 24 км.
За словами керівника Служби автомобільних доріг у Львівській області, за проєктом передбачено три дворівневі розв’язки: у селі Бірки — на перетині з місцевою дорогою Лозино-Бірки, біля села Гряда — на перетині з дорогою Тернопіль — Львів — Рава Руська та поблизу села Малі Підліски — на перетині з дорогою Львів-Луцьк.
Об’їзна матиме повний безпековий комплекс: по дві смуги у кожному напрямку, огородження, аби на дорогу не могли вийти люди чи звірі, мости, естакади. У населених пунктах – шумозахисні екрани.
Будівництво Північної об‘їзної фінансується за кредитні кошти ЄБРР та Європейського інвестиційного банку. Відповідальна за будівництво – Служба автомобільних доріг у Львівській області.
Джерело: city-adm.lviv.ua